Dinars del COETTC amb els seus col·legiats de Lleida, Girona, Tarragona i Barcelona

1053

Durant el mes d’octubre i novembre el COETTC-ACETT, amb l’objectiu de promoure i estrènyer lligams entre els seus membres,  va programar quatre dinars per als seus col·legiats. Els dinars es van celebrar a Girona el 21/10, Lleida el 22/10, Barcelona el 29/10 i Tarragona el 12/11 i es va aprofitar l’ocasió per a presentar la nova vicepresidenta de l’ACETT, la Sra. Aïda Espinet.

 

En el cas del dinar de Barcelona, es va comptar amb la participació de l’ETT Norman Albi, director executiu de Barcelona Cable Landing Station, iniciativa de l’empresa catalana  AFR-IX Telecom, i responsable del projecte de la nova estació internacional para la connexió de cables de fibra òptica submarins procedents de l’est del Mediterrani i Àfrica.

També es va lliurà el titol habilitant professional i premi al millor expedient en tècnic de telecomunicació a l’estudiant de la UAB Lucas Álvarez.

 

 

22-10-2021 Col·legiats Lleida
Aïda Espinet, Lucas Álvarez i Norman Albi
Aïda Espinet, Lucas Álvarez i Norman Albi

 

 

 

 

12-11-2021 Col·legiats Tarragona

A la reunió de Tarragona, els col·legiats van poder conversar sobre energia nuclear amb l’ETT Alfredo García, més conegut a les xarxes com @OperadorNuclear, amb més de 133.000 seguidor a Twitter, divulgador de ciència i tecnologia nuclear, premi de Comunicació de la Societat Nuclear Española i defensor del paper de l’energia nuclear com eina de mitigació de l’escalfament global.

 

Noticia relacionada “El Col·legi d’Enginyers en Telecomunicacions de Catalunya es reuneix a TGN per parlar d’energia nuclear”

 

 

Total Page Visits: 1525 - Today Page Visits: 2
Artículo anteriorCurs “Introducció a les xarxes LTE”
Artículo siguienteREGLAS MUY LOCAS que Elon Musk obliga a sus empleados a seguir

DEJA UNA RESPUESTA

Por favor ingrese su comentario!
Por favor ingrese su nombre aquí